Dün verdi sanırım ürünleri kargoya aydan aya hortlatacağım

yararsa tüm forum yararlansın bundan
kafa aynı arkadaşa ait gibi duruyor

bir arkadaş sanırım aynı eczacıyla iletişime geçmiş deneyip buraya yazarsa rastlantı olmadığı anlaşılır en azından
@ytbattal;
Bir arkadaş sipariş verip kullanmaya başlayacaktı özelden yazmıştı bana, kullanıp tecrübelerini paylaşması için bir kaç ay sonra konuyu hortlatmasını rica ettim. Tekrar söylüyorum ticari hiç bir menfaatim yok. Dediğim gibi yine de inanıp inanmamak size kalmış