Dün verdi sanırım ürünleri kargoya aydan aya hortlatacağım yararsa tüm forum yararlansın bundan

vivalaserdar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kafa aynı arkadaşa ait gibi duruyor bir arkadaş sanırım aynı eczacıyla iletişime geçmiş deneyip buraya yazarsa rastlantı olmadığı anlaşılır en azından @ytbattal;
Glorious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir arkadaş sipariş verip kullanmaya başlayacaktı özelden yazmıştı bana, kullanıp tecrübelerini paylaşması için bir kaç ay sonra konuyu hortlatmasını rica ettim. Tekrar söylüyorum ticari hiç bir menfaatim yok. Dediğim gibi yine de inanıp inanmamak size kalmış