Bir arkadaş sipariş verip kullanmaya başlayacaktı özelden yazmıştı bana, kullanıp tecrübelerini paylaşması için bir kaç ay sonra konuyu hortlatmasını rica ettim. Tekrar söylüyorum ticari hiç bir menfaatim yok. Dediğim gibi yine de inanıp inanmamak size kalmış