ytbattal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fotoğrafı görür görmez yazdım hocam. Geçtik irtibata çok ilgi saolsun bende 5 ay sonra after atarım inşallah.
Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bu bana pek gerçek gibi gelmedi kusura bakma saç ekimi bile bu kadar yoğun saç olmuyor.

Ne ilacıymış bu? ne kadar dıştan sürersen sür içten kesmedikten sonra devam edecektir.

Bu paylaşımı görüp umutlanan arkadaşlar umutlanmazsın diye yazıyorum bunu.
Dostum fotoğrafı çeken benim çektiğim banyo bile aynı kafa yapım da, neden millete yersiz umut vereyim. Ben yaşadığım deneyimi paylaştım heves edip deneyen olur da faydasını görürse ne güzel. Bir Allah razı olsun der bana yeter, vesile olmuş olurum. Kimsenin hakkına gireceğim bir durum yok ortada. Anadolu yakasında oturanlar varsa yan yana da gelelim sıkıntı değil. Özellikle söylüyorum gidip eczanede saç kökleriniz için önce muayene olun ondan sonra ilacı alıp kullanın diye. Yukarıdaki mesajlarımda da yazmıştım. Fotoğrafta zerre oynama yok, tamamen gerçek. Eczacıyla uzaktan yakından zaten alakam yok bedava reklamını yaptık da burda düşüneceğim şey o değil. Dediğim gibi ben faydasını gördüm. İnanıp denemek arkadaşlara kalmış. Şunu da ekleyeyim eğer kullanıp saçlananı gözümle görmeseydim daha önceki tecrübelerime dayanarak bende aynı tepkiyi verirdim. Ama olan biten bu, 4 ay var o fotoğrafların arasında.