• 26-04-2022, 22:15:33
    #1
    Farklı saatler olmasına rağmen ve haftalık kotaya dikkat etmeme rağmen multi konudan dolayı maalesef 2 gün R10'a giremedim. Ayrılık acıydı. Bundan sonra tek bir konudan devam edeceğim...

    Umarım bir daha ayrılıklar yaşamayız. Herkese hayırlı akşamlar dostlar Sizlerle beraber burada olmak çok güzel!
  • 26-04-2022, 22:17:50
    #2
    En iyisi sanırım
    2 günün ardından hoş geldiniz hocam
  • 26-04-2022, 22:18:22
    #3
    orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Farklı saatler olmasına rağmen ve haftalık kotaya dikkat etmeme rağmen multi konudan dolayı maalesef 2 gün R10'a giremedim. Ayrılık acıydı. Bundan sonra tek bir konudan devam edeceğim...

    Umarım bir daha ayrılıklar yaşamayız. Herkese hayırlı akşamlar dostlar Sizlerle beraber burada olmak çok güzel!
    Bizde haksız bir konudan dolayı 2, 3 hafta uzak kalmıştık. Gerçekten çok kötü bir duygu.
  • 26-04-2022, 22:20:46
    #4
    Çokta uzun değilmiş yav.. Hoş geldin değerli hocam.. "Hatalarımızdan ders çıkarmak, geleceğimizi şekillendirir. İşte bu kadar." ~ Affan.
  • 26-04-2022, 22:27:49
    #5
    socidev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizde haksız bir konudan dolayı 2, 3 hafta uzak kalmıştık. Gerçekten çok kötü bir duygu.
    Kesinlikle hocam...
    AFNaNTiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çokta uzun değilmiş yav.. Hoş geldin değerli hocam.. "Hatalarımızdan ders çıkarmak, geleceğimizi şekillendirir. İşte bu kadar." ~ Affan.
    Hocam çok sağ olun, hoş buldum
  • 26-04-2022, 22:38:24
    #6
    Hayırlısı olsun. Özlem iyidir bazen

    Umarım tekrar başınıza böyle bir durum gelmez, hoş geldiniz
  • 26-04-2022, 22:55:51
    #7
    Mücahit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlısı olsun. Özlem iyidir bazen

    Umarım tekrar başınıza böyle bir durum gelmez, hoş geldiniz
    Eyvallah hocam, kesinlikle. İnsallah Çok teşekkür ederim
  • 26-04-2022, 23:07:21
    #9
    geçmiş olsun bir daha dikkat edinçben ticaret yapmadığım halde r10 dam kopmak sitemem ama siz ticaret yaptığınzı halde zor gelir. geçmiş olsun tekrardan