R10'u Çok Özlemişim Ayrılık Acıydı - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10'u Çok Özlemişim Ayrılık Acıydı
9
●
394
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
R10'u Çok Özlemişim Ayrılık Acıydı
1
2
26-04-2022, 23:08:18
#10
orhansengun
CoderMaN adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
https://www.youtube.com/watch?v=jY8Lxf4Uf-E
Aradığım şarkı tam buydu hocam, ban biraz beni üzdü açıkçası 😄
eyefive5 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
geçmiş olsun bir daha dikkat edinçben ticaret yapmadığım halde r10 dam kopmak sitemem ama siz ticaret yaptığınzı halde zor gelir. geçmiş olsun tekrardan
Çok sağ olun hocam, insallah bir daha yasamayız
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler