Aradığım şarkı tam buydu hocam, ban biraz beni üzdü açıkçası 😄
eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
geçmiş olsun bir daha dikkat edinçben ticaret yapmadığım halde r10 dam kopmak sitemem ama siz ticaret yaptığınzı halde zor gelir. geçmiş olsun tekrardan
Çok sağ olun hocam, insallah bir daha yasamayız