Konu
R10'u Çok Özlemişim Ayrılık Acıydı
26-04-2022, 22:55:51
#7
orhansengun
Mücahit adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hayırlısı olsun. Özlem iyidir bazen
Umarım tekrar başınıza böyle bir durum gelmez, hoş geldiniz
Eyvallah hocam, kesinlikle. İnsallah
Çok teşekkür ederim