Mücahit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlısı olsun. Özlem iyidir bazen

Umarım tekrar başınıza böyle bir durum gelmez, hoş geldiniz
Eyvallah hocam, kesinlikle. İnsallah Çok teşekkür ederim