Farklı saatler olmasına rağmen ve haftalık kotaya dikkat etmeme rağmen multi konudan dolayı maalesef 2 gün R10'a giremedim. Ayrılık acıydı. Bundan sonra tek bir konudan devam edeceğim...
Umarım bir daha ayrılıklar yaşamayız. Herkese hayırlı akşamlar dostlar

Sizlerle beraber burada olmak çok güzel!
Bizde haksız bir konudan dolayı 2, 3 hafta uzak kalmıştık. Gerçekten çok kötü bir duygu.