• 22-04-2022, 11:56:54
    #1
    Mobilde mesaj yazarken sırf bu alan için sayfayı kaydırıyorum. Bazen de mesaj alanı sanıp tıklamaya çalışıyorum. Olmasa daha güzel olur düşüncesindeyim.

    @EftalBulut; hocam siz bakıyordunuz sanırım bu işlere.

    EDİT: Arkadaşın biri ön izleme yeri olabilir dedi. Ön izlemeyi iki kere denedim direkt mesajı gönderdi. Orası çalışmıyor ben de.


    EDİT: KALDIRILDI, KURTULDUK
  • 22-04-2022, 12:00:09
    #2
    xxx786 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mobilde mesaj yazarken sırf bu alan için sayfayı kaydırıyorum. Bazen de mesaj alanı sanıp tıklamaya çalışıyorum. Olmasa daha güzel olur düşüncesindeyim.

    @EftalBulut; hocam siz bakıyordunuz sanırım bu işlere.
    Evet hocam katılıyorum oraya mesaj yazsak daha iyi olur yada kaldırılsın
    • xxx786
    xxx786 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 22-04-2022, 12:03:20
    #3
    Evet birşeyler yapılabilir 👌
  • 22-04-2022, 12:06:50
    #4
    Aslında farklı, senkronize biz mesajlaşma sistemi yapacaklar en baştan. Tertemiz.
  • 22-04-2022, 12:06:51
    #5
    katılıyorum o boşluk PC'de de var aynı şekilde
  • 22-04-2022, 12:07:51
    #6
    O alan -varsa- mesaj içeriği için sanırım.
  • 22-04-2022, 12:10:13
    #7
    Hayır o boşluk pekte önemli bir şey değil r10 da asıl sorun mesaj sisteminde socket yapısı yok, yeni mesaj veya bildirimi sadece sayfayı yenileyerek görebiliyoruz. Asıl eksik bu.
  • 22-04-2022, 12:39:56
    #8
    Volt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır o boşluk pekte önemli bir şey değil r10 da asıl sorun mesaj sisteminde socket yapısı yok, yeni mesaj veya bildirimi sadece sayfayı yenileyerek görebiliyoruz. Asıl eksik bu.
    Bende öyle değil bildirim gelince iPhone bildirimi gibi ses geliyor
  • 22-04-2022, 12:41:33
    #9
    Önizleme alanı sanırım