Mobilde mesaj yazarken sırf bu alan için sayfayı kaydırıyorum. Bazen de mesaj alanı sanıp tıklamaya çalışıyorum. Olmasa daha güzel olur düşüncesindeyim.
@EftalBulut; hocam siz bakıyordunuz sanırım bu işlere.
EDİT: Arkadaşın biri ön izleme yeri olabilir dedi. Ön izlemeyi iki kere denedim direkt mesajı gönderdi. Orası çalışmıyor ben de.
Mobilde mesaj yazarken sırf bu alan için sayfayı kaydırıyorum. Bazen de mesaj alanı sanıp tıklamaya çalışıyorum. Olmasa daha güzel olur düşüncesindeyim.
@EftalBulut; hocam siz bakıyordunuz sanırım bu işlere.
Evet hocam katılıyorum oraya mesaj yazsak daha iyi olur yada kaldırılsın
Hayır o boşluk pekte önemli bir şey değil r10 da asıl sorun mesaj sisteminde socket yapısı yok, yeni mesaj veya bildirimi sadece sayfayı yenileyerek görebiliyoruz. Asıl eksik bu.
Hayır o boşluk pekte önemli bir şey değil r10 da asıl sorun mesaj sisteminde socket yapısı yok, yeni mesaj veya bildirimi sadece sayfayı yenileyerek görebiliyoruz. Asıl eksik bu.
Bende öyle değil bildirim gelince iPhone bildirimi gibi ses geliyor