Konu
R10 da Şu Alanı Kaldırabilir miyiz?
22-04-2022, 12:10:13
#7
Volt
Hayır o boşluk pekte önemli bir şey değil r10 da asıl sorun mesaj sisteminde socket yapısı yok, yeni mesaj veya bildirimi sadece sayfayı yenileyerek görebiliyoruz. Asıl eksik bu.