xxx786 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mobilde mesaj yazarken sırf bu alan için sayfayı kaydırıyorum. Bazen de mesaj alanı sanıp tıklamaya çalışıyorum. Olmasa daha güzel olur düşüncesindeyim.

@EftalBulut; hocam siz bakıyordunuz sanırım bu işlere.
Evet hocam katılıyorum oraya mesaj yazsak daha iyi olur yada kaldırılsın