Mobilde mesaj yazarken sırf bu alan için sayfayı kaydırıyorum. Bazen de mesaj alanı sanıp tıklamaya çalışıyorum. Olmasa daha güzel olur düşüncesindeyim.

@EftalBulut; hocam siz bakıyordunuz sanırım bu işlere.

EDİT: Arkadaşın biri ön izleme yeri olabilir dedi. Ön izlemeyi iki kere denedim direkt mesajı gönderdi. Orası çalışmıyor ben de.


EDİT: KALDIRILDI, KURTULDUK