Mobilde mesaj yazarken sırf bu alan için sayfayı kaydırıyorum. Bazen de mesaj alanı sanıp tıklamaya çalışıyorum. Olmasa daha güzel olur düşüncesindeyim.
@EftalBulut; hocam siz bakıyordunuz sanırım bu işlere.
EDİT: Arkadaşın biri ön izleme yeri olabilir dedi. Ön izlemeyi iki kere denedim direkt mesajı gönderdi. Orası çalışmıyor ben de. EDİT: KALDIRILDI, KURTULDUK