Konu
R10 da Şu Alanı Kaldırabilir miyiz?
22-04-2022, 12:39:56
#8
unqown
Volt adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hayır o boşluk pekte önemli bir şey değil r10 da asıl sorun mesaj sisteminde socket yapısı yok, yeni mesaj veya bildirimi sadece sayfayı yenileyerek görebiliyoruz. Asıl eksik bu.
Bende öyle değil bildirim gelince iPhone bildirimi gibi ses geliyor