Anket Sizce?
Toplam Katılımcı Sayısı: 59
Sizce?
Tamen Katiliyorum
%54,24 (32 Oy)
Emin Değilim
%10,17 (6 Oy)
Bence Hayır Olmaz
%35,59 (21 Oy)
  • 18-04-2022, 23:52:17
    #19
    Ajiba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendi adıma konuşuyorum Türkiye'deki hiç bir partiye gönül bağım yok. Gözümde al birini vur ötekini misali hepsi birbirinin laciverdi. Ben artık seçim zamanlarında partiye değil Aday'a oy verme taraftarıyım. Sizi bilemem ama beni yöneten kişinin masraflarını halka ödeterek sülale boyu saraylarda yaşamasını içime sindiremiyorum. Yıl olmuş 2022 ne sarayı yahu ? Hangi çağda yaşıyoruz? ..
    Daha önceki cumhurbaşkanları gecekonduda yaşamıyorlardı KÖŞK te yaşıyorlardı giderlerinide cebinden karşılamıyordu bunun için oy vermeyecekseniz hiç oy kullanmaya gitmenize gerek yok ayrıca aday tek başına ne iş yapacak ekibi olmayan birisi kendi istediği kadar başarılı olsun sınıf başkanı seçilmiyor devlet başkanı seçiliyor.
  • 18-04-2022, 23:55:34
    #20
    Oyun_Bozan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha önceki cumhurbaşkanları gecekonduda yaşamıyorlardı KÖŞK te yaşıyorlardı giderlerinide cebinden karşılamıyordu bunun için oy vermeyecekseniz hiç oy kullanmaya gitmenize gerek yok ayrıca aday tek başına ne iş yapacak ekibi olmayan birisi kendi istediği kadar başarılı olsun sınıf başkanı seçilmiyor devlet başkanı seçiliyor.
    Muhtemelen beğenmiyordunuz ama Necdet Sezer'in masrafları için yapılan Cumhurbaşkanlığı harcamaları konusunda internet arşivlerini inceleyebilirsiniz. Keza bu ülkede defalarca Başbakanlık koltuğuna oturan Ecevit'inde masraflarını incelemenizi öneririm. Ek olarak saray ile köşk arasında dağlar kadar fark var
  • 18-04-2022, 23:59:02
    #21
    Ajiba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Muhtemelen beğenmiyordunuz ama Necdet Sezer'in masrafları için yapılan Cumhurbaşkanlığı harcamaları konusunda internet arşivlerini inceleyebilirsiniz. Keza bu ülkede defalarca Başbakanlık koltuğuna oturan Ecevit'inde masraflarını incelemenizi öneririm. Ek olarak saray ile köşk arasında dağlar kadar fark var
    Söylemek istediğimi anlamadınız neyse arkadaşın konusunu dağıtmayalım iyi geceler.
  • 18-04-2022, 23:59:14
    #22
    zafer partisine oy vermek gereksiz ama mansuru gündeme alması iyi oldu. r10 da da anket yaptık mansur cb olsun diyor halk büyük farkla mansur başkan olmalı.
  • 19-04-2022, 05:11:57
    #23
    karikaturname adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Son bir haftada 3 defa Zafer Partisi başlığı açıldı. Zafer Partisi r10'da seçim çalışması yürütüyor sanırım. Açılan konuların tamamı da açık propaganda amaçlı konular. Konuyu yönetime bildiriyorum bilginiz olsun.
    Propaganda vs değil şuanda Türkiye gündeminde bir durum özellikle gençlerde.Bugün üniversitede herkes birbirine zafer partisini konuşuyordu.Klasik olarak foruma yansıması da normal.
  • 19-04-2022, 12:32:59
    #24
    zafer partisi gençlerin dilinden düşmüyor adam kalkmış propaganda diyor hahahahah
  • 19-04-2022, 13:37:34
    #25
    Oyun_Bozan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha önceki cumhurbaşkanları gecekonduda yaşamıyorlardı KÖŞK te yaşıyorlardı giderlerinide cebinden karşılamıyordu bunun için oy vermeyecekseniz hiç oy kullanmaya gitmenize gerek yok ayrıca aday tek başına ne iş yapacak ekibi olmayan birisi kendi istediği kadar başarılı olsun sınıf başkanı seçilmiyor devlet başkanı seçiliyor.
    Komikli yorum olmuş. Sarayın 1 günlük masrafı Çankaya Köşkün'ün bir yıllık masrafina yakındır hocam. Keşke daha çok harcasa saray, herkesin maaşından saraya pay kesse.