Oyun_Bozan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Daha önceki cumhurbaşkanları gecekonduda yaşamıyorlardı KÖŞK te yaşıyorlardı giderlerinide cebinden karşılamıyordu bunun için oy vermeyecekseniz hiç oy kullanmaya gitmenize gerek yok ayrıca aday tek başına ne iş yapacak ekibi olmayan birisi kendi istediği kadar başarılı olsun sınıf başkanı seçilmiyor devlet başkanı seçiliyor.
Muhtemelen beğenmiyordunuz ama Necdet Sezer'in masrafları için yapılan Cumhurbaşkanlığı harcamaları konusunda internet arşivlerini inceleyebilirsiniz. Keza bu ülkede defalarca Başbakanlık koltuğuna oturan Ecevit'inde masraflarını incelemenizi öneririm. Ek olarak saray ile köşk arasında dağlar kadar fark var