Ajiba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendi adıma konuşuyorum Türkiye'deki hiç bir partiye gönül bağım yok. Gözümde al birini vur ötekini misali hepsi birbirinin laciverdi. Ben artık seçim zamanlarında partiye değil Aday'a oy verme taraftarıyım. Sizi bilemem ama beni yöneten kişinin masraflarını halka ödeterek sülale boyu saraylarda yaşamasını içime sindiremiyorum. Yıl olmuş 2022 ne sarayı yahu ? Hangi çağda yaşıyoruz? ..
Daha önceki cumhurbaşkanları gecekonduda yaşamıyorlardı KÖŞK te yaşıyorlardı giderlerinide cebinden karşılamıyordu bunun için oy vermeyecekseniz hiç oy kullanmaya gitmenize gerek yok ayrıca aday tek başına ne iş yapacak ekibi olmayan birisi kendi istediği kadar başarılı olsun sınıf başkanı seçilmiyor devlet başkanı seçiliyor.