Son bir haftada 3 defa Zafer Partisi başlığı açıldı. Zafer Partisi r10'da seçim çalışması yürütüyor sanırım. Açılan konuların tamamı da açık propaganda amaçlı konular. Konuyu yönetime bildiriyorum bilginiz olsun.
Propaganda vs değil şuanda Türkiye gündeminde bir durum özellikle gençlerde.Bugün üniversitede herkes birbirine zafer partisini konuşuyordu.Klasik olarak foruma yansıması da normal.