
Daha önceki cumhurbaşkanları gecekonduda yaşamıyorlardı KÖŞK te yaşıyorlardı giderlerinide cebinden karşılamıyordu bunun için oy vermeyecekseniz hiç oy kullanmaya gitmenize gerek yok ayrıca aday tek başına ne iş yapacak ekibi olmayan birisi kendi istediği kadar başarılı olsun sınıf başkanı seçilmiyor devlet başkanı seçiliyor.
Komikli yorum olmuş. Sarayın 1 günlük masrafı Çankaya Köşkün'ün bir yıllık masrafina yakındır hocam. Keşke daha çok harcasa saray, herkesin maaşından saraya pay kesse.