• 18-04-2022, 20:39:21
    #10
    Yaşamayan bilmez hocam çok geçmiş olsun.
  • 18-04-2022, 20:41:39
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar hepinizden cidden çok teşekkür ederim geçmiş olsun dilekleriniz için ama bu durumda kadınların tamamını suçlamak inanın yanlış. Rota'nın İrem şarkısı benim bu duruma tam oturan bir şarkı ve dönüp baktığımda nasıl biri ile beraberlik kurduğumu tekrar ve tekrar anladım. Evliliğe kadar gidecekken erken davranıp bu durumu araştırıp çözdüğüm için mutluyum ama tek üzüldüğüm nokta kaybolan onca emek. Ben birini bulur mutluluğumu tekrar daim eder anıları tek tek silerim lakin o yaptıklarını yıllar boyu unutamaz ve benim gibi birini ömrü hayatı boyunca bulamaz. Tek tavsiyem, yanınızdaki insanı iyi tanımadan adım atmayın. Saygılar.
  • 18-04-2022, 20:47:10
    #12
    Geçmiş olsun, umarım en kısa zamanda atlatırsınız. Her şeyde bir hayır vardır unutmayın..
  • 18-04-2022, 20:48:00
    #13
    Üyeliği durduruldu
    D3LpHi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun, umarım en kısa zamanda atlatırsınız. Her şeyde bir hayır vardır unutmayın..
    Artık atlattım. Sadece geçmiş günlerin izi var. Zamanla bana da biri yardıma gelir toparlarız.
  • 18-04-2022, 20:54:24
    #14
    Geçmiş olsun hocam. Diyecek çok şey var aslında yanlış insana yanlış duygular.
  • 18-04-2022, 20:54:34
    #15
    Allah kurtarmış dostum 🙏
  • 18-04-2022, 20:58:54
    #16
    Üyeliği durduruldu
    zNightLastTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam. Diyecek çok şey var aslında yanlış insana yanlış duygular.
    çok doğru ne yazık ki...

    saitelmas37 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah kurtarmış dostum 🙏
    Vallaha öyle.. çok sağolasın.

    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir gereksiz gelmis aldatmak cinayet sebebi demis..
    Hadi ordan! Evliyken aldatilmissan yol verirsin ayrilirsin. Bu kadar .
    Soyle oldururm boyle oldurum diyenin yeri akil hastanesidir...

    @Report; lutfen cinayeti oven sahis icin geregini yapin...
    o yorumu göremedim ancak, aldatılmak şiddete yönelim olmamalı. Aldatıldın karşısına çıtkın her şeyi söyledin huzuru mahkemede deliller ile aldın. Ailelere anlattın ve olay boşanma ile bitti. Uzamayacak bu yani. Cinayete ve şiddete yönelten inanın aldatandan daha beter duruma düşer bu konuda. Şiddet hiç bir şeye çözüm değildir. Ben sinirli bir insanım ama inanın oturup buna başvurmadım. Elimdeki deliller ve şahitler ile belgeler ile mahkemeye sonra ailesine gittim. Takır takır anlattım. Ben insan yüzüne çıkarım ama artık o çıkamaz. Şiddet göstermedim ama ona hayatının en büyük darbesini böyle verdim. Aldatmanın hiç bir şekilde affı olmaz arkadaşlar. Aynı şekilde yalanında. Mevlam herkese düzgün insanları nasip etsin. Devir çok kötü bir devir ve insanlar her şeyi hırçınlık ile yapabilecek düzeyde artık. Cidden herkesi anlamak çok zor bu devirde.
  • 18-04-2022, 21:01:30
    #17
    Evliyken mi aldatıldınız, cevabınız hayırsa gidin iki rekat şükür namazı kılın. Bir beladan kurtulduğunuz için de sadaka verin.

    Evliyken aldatıldınıysanız hele de çocuk varsa işte ondan daha sıkıntılısı yok. Eyvallah deyip katlanmak mı, çekip gitmek mi. her halükarda bir erkek/kadın için en acı tecrübe.

    AMA TECRÜBE.
  • 18-04-2022, 21:03:04
    #18
    Üyeliği durduruldu
    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evliyken mi aldatıldınız, cevabınız hayırsa gidin iki rekat şükür namazı kılın. Bir beladan kurtulduğunuz için de sadaka verin.

    Evliyken aldatıldınıysanız hele de çocuk varsa işte ondan daha sıkıntılısı yok. Eyvallah deyip katlanmak mı, çekip gitmek mi. her halükarda bir erkek/kadın için en acı tecrübe.

    AMA TECRÜBE.
    Nişanlıydık. Evlilik için planlar yapıyordum bu yaz.