D3LpHi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun, umarım en kısa zamanda atlatırsınız. Her şeyde bir hayır vardır unutmayın..
Artık atlattım. Sadece geçmiş günlerin izi var. Zamanla bana da biri yardıma gelir toparlarız.