delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evliyken mi aldatıldınız, cevabınız hayırsa gidin iki rekat şükür namazı kılın. Bir beladan kurtulduğunuz için de sadaka verin.

Evliyken aldatıldınıysanız hele de çocuk varsa işte ondan daha sıkıntılısı yok. Eyvallah deyip katlanmak mı, çekip gitmek mi. her halükarda bir erkek/kadın için en acı tecrübe.

AMA TECRÜBE.
Nişanlıydık. Evlilik için planlar yapıyordum bu yaz.