zNightLastTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun hocam. Diyecek çok şey var aslında yanlış insana yanlış duygular.
çok doğru ne yazık ki...

saitelmas37 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah kurtarmış dostum 🙏
Vallaha öyle.. çok sağolasın.

Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bir gereksiz gelmis aldatmak cinayet sebebi demis..
Hadi ordan! Evliyken aldatilmissan yol verirsin ayrilirsin. Bu kadar .
Soyle oldururm boyle oldurum diyenin yeri akil hastanesidir...

@Report; lutfen cinayeti oven sahis icin geregini yapin...
o yorumu göremedim ancak, aldatılmak şiddete yönelim olmamalı. Aldatıldın karşısına çıtkın her şeyi söyledin huzuru mahkemede deliller ile aldın. Ailelere anlattın ve olay boşanma ile bitti. Uzamayacak bu yani. Cinayete ve şiddete yönelten inanın aldatandan daha beter duruma düşer bu konuda. Şiddet hiç bir şeye çözüm değildir. Ben sinirli bir insanım ama inanın oturup buna başvurmadım. Elimdeki deliller ve şahitler ile belgeler ile mahkemeye sonra ailesine gittim. Takır takır anlattım. Ben insan yüzüne çıkarım ama artık o çıkamaz. Şiddet göstermedim ama ona hayatının en büyük darbesini böyle verdim. Aldatmanın hiç bir şekilde affı olmaz arkadaşlar. Aynı şekilde yalanında. Mevlam herkese düzgün insanları nasip etsin. Devir çok kötü bir devir ve insanlar her şeyi hırçınlık ile yapabilecek düzeyde artık. Cidden herkesi anlamak çok zor bu devirde.