Arkadaşlar hepinizden cidden çok teşekkür ederim geçmiş olsun dilekleriniz için ama bu durumda kadınların tamamını suçlamak inanın yanlış. Rota'nın İrem şarkısı benim bu duruma tam oturan bir şarkı ve dönüp baktığımda nasıl biri ile beraberlik kurduğumu tekrar ve tekrar anladım. Evliliğe kadar gidecekken erken davranıp bu durumu araştırıp çözdüğüm için mutluyum ama tek üzüldüğüm nokta kaybolan onca emek. Ben birini bulur mutluluğumu tekrar daim eder anıları tek tek silerim lakin o yaptıklarını yıllar boyu unutamaz ve benim gibi birini ömrü hayatı boyunca bulamaz. Tek tavsiyem, yanınızdaki insanı iyi tanımadan adım atmayın. Saygılar.