Verdiğimiz traderları geri alabilsek şahane olur
18
●614
- 17-04-2022, 22:27:16Hocam size trade göndermeyene sizde göndermeyin. Neden ilk siz gönderip sonra karşılık bekliyorsunuz ki?
- 17-04-2022, 22:28:52Doğru birşey söylediniz bundan sonra öyle yapıcam hocamonlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-04-2022, 22:32:4615 yıldır r10a üyeyim yüzlerce ticaretim oldu bu yöntemin hiç bir zararını görmedimOnukBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tavsiye ederim. İyi forumlar
- 17-04-2022, 22:34:07Son ticaretlerimde x.xxx tutarında hocam ufak seyler oldumu bende pek umursamıyorum ama adama guvenıp x.xx tl para yolluyoruz trader bile vermıyorMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o yüzden birisi tradeleşmek istediğinde profilimin linkini atıyorum verdiğinde dönüş yapıyorum 2 tarafta mutlu en sağlıklısı bu sanırım