• 17-04-2022, 22:25:32
    #1
    Zaman zaman karşı tarafa trader geçiyoruz ancak ondan bir dönüş gelmeyince insanın zoruna gidiyor keşke forumda verilen traderı geri alabilme özelliği olsa .
  • 17-04-2022, 22:26:23
    #2
    +++

    bir kullanıcıya 5 kere ara ara vakitlerle atmasını söylediğim halde görüldü atmaktan başka birşey yapmamıştı
    ama ben trademi kullanmıştım, geri çekmek istediğimde öyle bir şansım bulunmuyordu
  • 17-04-2022, 22:27:16
    #3
    Hocam size trade göndermeyene sizde göndermeyin. Neden ilk siz gönderip sonra karşılık bekliyorsunuz ki?
  • 17-04-2022, 22:28:52
    #4
    onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam size trade göndermeyene sizde göndermeyin. Neden ilk siz gönderip sonra karşılık bekliyorsunuz ki?
    Doğru birşey söylediniz bundan sonra öyle yapıcam hocam
  • 17-04-2022, 22:32:12
    #5
    Platin üye
    bu olayı yapan cok maalesef, sanki trade verince parası gidiyormuşcasına inatlaşanlar da mevcut o yüzden birisi tradeleşmek istediğinde profilimin linkini atıyorum verdiğinde dönüş yapıyorum 2 tarafta mutlu en sağlıklısı bu sanırım
  • 17-04-2022, 22:32:46
    #6
    OnukBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğru birşey söylediniz bundan sonra öyle yapıcam hocam
    15 yıldır r10’a üyeyim yüzlerce ticaretim oldu bu yöntemin hiç bir zararını görmedim Tavsiye ederim. İyi forumlar
  • 17-04-2022, 22:32:58
    #7
    bazen boş iş geliyor bana,
    şuana kadar sürekli kullansam belkide 400 trader olurdu.
    "trader geçin dönerim" diyenler bile var. la git diyesim geliyor onlara
    • Databir
    Databir bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 17-04-2022, 22:33:34
    #8
    Qui non proficit, deficit
    Haklı bir isyan...
  • 17-04-2022, 22:34:07
    #9
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bazen boş iş geliyor bana,
    şuana kadar sürekli kullansam belkide 400 trader olurdu.
    "trader geçin dönerim" diyenler bile var. la git diyesim geliyor onlara
    Son ticaretlerimde x.xxx tutarında hocam ufak seyler oldumu bende pek umursamıyorum ama adama guvenıp x.xx tl para yolluyoruz trader bile vermıyor