bu olayı yapan cok maalesef, sanki trade verince parası gidiyormuşcasına inatlaşanlar da mevcut o yüzden birisi tradeleşmek istediğinde profilimin linkini atıyorum verdiğinde dönüş yapıyorum 2 tarafta mutlu en sağlıklısı bu sanırım