Konu
Verdiğimiz traderları geri alabilsek şahane olur
17-04-2022, 22:25:32
#1
Databir
Zaman zaman karşı tarafa trader geçiyoruz ancak ondan bir dönüş gelmeyince insanın zoruna gidiyor keşke forumda verilen traderı geri alabilme özelliği olsa .