bazen boş iş geliyor bana,
şuana kadar sürekli kullansam belkide 400 trader olurdu.
"trader geçin dönerim" diyenler bile var. la git diyesim geliyor onlara
Son ticaretlerimde x.xxx tutarında hocam ufak seyler oldumu bende pek umursamıyorum ama adama guvenıp x.xx tl para yolluyoruz trader bile vermıyor