• 17-04-2022, 18:47:15
    #1
    Arkadaşlar yaşadığım semtte yeniyim ama gariptir ki 2km cevresine kadar bir tane dönerci yok. Yani şeytan dürtüyor sürekli aç aç diye ama alakam yok bu sektörle. Kendim eksikliğini hep hisettim döner soylucem bilmem taa nerden geliyor ve inanilmaz pahali 35 tl tavuk döner mi olur. Yani bu gıda sektörü zor diye biliyorum bu işi yapan veya yapmaya yeltenmis arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.

    Dipnot: Hayalimde hep makarnacı açmak vardı 😂 Tavukli pilav kültürü gibi yerleşmesini isterdim
  • 17-04-2022, 18:47:45
    #2
    Açılmaz.
    • diyaraslan
    diyaraslan bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 17-04-2022, 18:48:14
    #3
    Yeni Nesil Dijital Ajans
    İl/ilçe neresi hocam?
  • 17-04-2022, 18:48:15
    #4
    Açılır hocam kaliteli yaparsan hizmeti iyi sunarsan her türlü gider.
  • 17-04-2022, 18:49:10
    #5
    EKA Reklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İl/ilçe neresi hocam?
    Antalya/Muratpaşa
  • 17-04-2022, 18:49:34
    #6
    Su ara gıda sektörü yeni açılım çok riskli. Malum giderler dışı da elektrik doğalgaz vs çok maliyet katladı.
  • 17-04-2022, 18:52:27
    #7
    Döner bizim millet seviyor. Bir de ucuz. Hal böyle olunca tutar diye düşünüyorum ama yukarı da arkadaşın dediği gibi iyi bir hizmet sunarsan olur. Bir de dükkan genel olarak dükkan sahiplerini bir araya getirip şunu çok demeyi isterim. Şu yüzleriniz biraz tebessüm etsin arkadaş. Valla alasım gelmiyor 😅 Sırf bu yüzden bende bir dükkan açacağım valla tüm müşterileri toplarım. Doğuştan candanız.
  • 17-04-2022, 18:54:57
    #8
    okan1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açılır hocam kaliteli yaparsan hizmeti iyi sunarsan her türlü gider.
    Yani bilmediğim sektör olduğu için hizmeti iyi tutmam gerekiyor elbette

    msergek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Su ara gıda sektörü yeni açılım çok riskli. Malum giderler dışı da elektrik doğalgaz vs çok maliyet katladı.
    O yüzden hesaplamak lazım gelir gideri. Malum bir dönerciye gidip danissak klasik türk milleti olarak yardımcı olmayacak ve kötüleyecek
    serhat67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Döner bizim millet seviyor. Bir de ucuz. Hal böyle olunca tutar diye düşünüyorum ama yukarı da arkadaşın dediği gibi iyi bir hizmet sunarsan olur. Bir de dükkan genel olarak dükkan sahiplerini bir araya getirip şunu çok demeyi isterim. Şu yüzleriniz biraz tebessüm etsin arkadaş. Valla alasım gelmiyor 😅 Sırf bu yüzden bende bir dükkan açacağım valla tüm müşterileri toplarım. Doğuştan candanız.
    Aynen en nefret ettiğim şey, hayırlı işler dersin suratına bön bön bakar selam verirsin bakar. Uyuz oluyorum esnaf insan güler yüzlü olacak . Yok çok kişiyle görüşüyoruz yok derdimiz var bilmem ne bahaneler
  • 17-04-2022, 18:55:06
    #9
    Döner tezgahı,
    Ustası,
    Paketi,
    Ambalajı,
    Poşeti,
    Kürdanı,
    Tuzu, karabiberi,
    Salçası,
    Ekmeği - lavaşı,
    Tavuğun kilosu, (en az 3-4kg takman lazım)
    Tüpü,
    Elektriği,
    Suyu,
    Kirası,
    Eleman ücreti + sigortası,
    Stopajı, vergisi

    Algısı, tarağı, küreği derken 3 ay sonra devren kiralık dönerci dükkanı diye r10 da konu açma hocam. Öyle forumda sorularak açılacak bir iş değil bence.