Döner bizim millet seviyor. Bir de ucuz. Hal böyle olunca tutar diye düşünüyorum ama yukarı da arkadaşın dediği gibi iyi bir hizmet sunarsan olur. Bir de dükkan genel olarak dükkan sahiplerini bir araya getirip şunu çok demeyi isterim. Şu yüzleriniz biraz tebessüm etsin arkadaş. Valla alasım gelmiyor 😅 Sırf bu yüzden bende bir dükkan açacağım valla tüm müşterileri toplarım. Doğuştan candanız.