Arkadaşlar yaşadığım semtte yeniyim ama gariptir ki 2km cevresine kadar bir tane dönerci yok. Yani şeytan dürtüyor sürekli aç aç diye ama alakam yok bu sektörle. Kendim eksikliğini hep hisettim döner soylucem bilmem taa nerden geliyor ve inanilmaz pahali 35 tl tavuk döner mi olur. Yani bu gıda sektörü zor diye biliyorum bu işi yapan veya yapmaya yeltenmis arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.
Dipnot: Hayalimde hep makarnacı açmak vardı 😂 Tavukli pilav kültürü gibi yerleşmesini isterdim