Açılır hocam kaliteli yaparsan hizmeti iyi sunarsan her türlü gider.
Yani bilmediğim sektör olduğu için hizmeti iyi tutmam gerekiyor elbette
Su ara gıda sektörü yeni açılım çok riskli. Malum giderler dışı da elektrik doğalgaz vs çok maliyet katladı.
O yüzden hesaplamak lazım gelir gideri. Malum bir dönerciye gidip danissak klasik türk milleti olarak yardımcı olmayacak ve kötüleyecek
Döner bizim millet seviyor. Bir de ucuz. Hal böyle olunca tutar diye düşünüyorum ama yukarı da arkadaşın dediği gibi iyi bir hizmet sunarsan olur. Bir de dükkan genel olarak dükkan sahiplerini bir araya getirip şunu çok demeyi isterim. Şu yüzleriniz biraz tebessüm etsin arkadaş. Valla alasım gelmiyor 😅 Sırf bu yüzden bende bir dükkan açacağım valla tüm müşterileri toplarım. Doğuştan candanız.
Aynen en nefret ettiğim şey, hayırlı işler dersin suratına bön bön bakar selam verirsin bakar. Uyuz oluyorum esnaf insan güler yüzlü olacak . Yok çok kişiyle görüşüyoruz yok derdimiz var bilmem ne bahaneler