• 15-04-2022, 17:02:19
    #19
    Sanki artık evde yapmak da çok avantajlı gelmiyor. Sadece sağlık açısından düşünüldüğü için ağırlıklı olarak evde yemeye çalışıyorum ama elbet dışardan yediğimiz de çok oluyor.
  • 15-04-2022, 17:02:33
    #20
    yusufmesci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçen gün canım acayip şekilde pizza çekiyordu, ajitasyon yapmıyorum 20 kere düşündüm alayım mı almayayım mı diye almadım kaldı öyle. 5'er 10'ar artıyor fiyatlar ara ara kontrol ettiğimde. Diyecek söz yok, bu duruma düşürenler utansın.
    Aynısını 15.30 beri yaşıyorum 1.30 saattir yemek arıyorum kendime , hepsi pahalı geldi alamadım bu konuyu açtım
  • 15-04-2022, 17:02:41
    #21
    MehmeTugay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla hocam bende yeni evliyim 6 aylık evde 2 kişiyiz evde yapmak daha maliyetli geldiği için bizde hergün dışardan yiyoruz. Ev ortamında en az 4-5 kişi olmadan yemek yapmanın hiçbir mantıgı yok bence
    o sadece yeni evliliklerde bütçe takibi yapmamanın bedelidir =) 1 yıl sonra ne kadar ciddi kayıplarda olduğunuzu fark edersiniz. en az %300 fark ediyor ev ile dışarısı o da en az.
  • 15-04-2022, 17:03:17
    #22
    2 tane TAVUK döner
    2 ayran
    2 kücük boy patates kızartması (toplasan 1 patates etmez)

    Ödediğim fiyat 97 lira

    Diyeceklerim bu kadar
  • 15-04-2022, 17:13:44
    #23
    Et tarzı ürünler evde yapıldığında daha pahalıya gelebiliyor.Klasik ev yemeği yaparsanız dışarıdan ucuza gelebilir , Makarna,Pilav,Nohut vs vs
    Gençlere dışarısı bu yüzden daha ucuzmuş gibi geliyor.

    Şahsen banada öyle geliyor. Tavuk alıp sosla yapmak istiyorum işin içinden çıkılmıyor hem tat tutmuyor hem uğraş bulaşık. Dışarıdan söylüyorsun 50-60 TL'ye kapanıyor.

    + Evde yemenin avantajı 3 kişi ve sonrasında daha çok belirgin oluyor.
  • 15-04-2022, 17:18:42
    #24
    Size bir obez püf noktası veriyorum, öncelikle 101'e gidiyorsunuz soğan halkası, patates kızartması ve paket döner alıyorsunuz yanına bir adet ekmek iş tamamdır doya doya obezlik yolunda ilerlemeye hak kazanıyorsunuz..
  • 15-04-2022, 17:20:27
    #25
    2'li BigMac 54 TL'ydi çok bir zaman önce de değildi şimdi 1 tanesi 54 olmuş.
  • 15-04-2022, 17:24:49
    #26
    Dışardan yemek söylemek değil yemek yeme zengin işi oldu
  • 15-04-2022, 17:30:16
    #27
    Bekar olanlar ya da yeni evliler dışarda yemenin ucuz olduğunu düşünüyor muhtemelen uğraşmak istemediğinden kolay gelebiliyor. Hanımla karar verip dışardan yemeği kestik ve aylık 1500 lira kar ediyoruz. Dışardan 2 kişilik tavuk döner söylesem 50-60 lira içeceksiz (ben bir taneyle doymam) aynı paraya 1 kilo gögüs aldığımızda 3 kere 2 kişilik yemeğini yapabiliyoruz. "Evvel hesap, sonra kasap".