Et tarzı ürünler evde yapıldığında daha pahalıya gelebiliyor.Klasik ev yemeği yaparsanız dışarıdan ucuza gelebilir , Makarna,Pilav,Nohut vs vs
Gençlere dışarısı bu yüzden daha ucuzmuş gibi geliyor.

Şahsen banada öyle geliyor. Tavuk alıp sosla yapmak istiyorum işin içinden çıkılmıyor hem tat tutmuyor hem uğraş bulaşık. Dışarıdan söylüyorsun 50-60 TL'ye kapanıyor.

+ Evde yemenin avantajı 3 kişi ve sonrasında daha çok belirgin oluyor.