yusufmesci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçen gün canım acayip şekilde pizza çekiyordu, ajitasyon yapmıyorum 20 kere düşündüm alayım mı almayayım mı diye almadım kaldı öyle. 5'er 10'ar artıyor fiyatlar ara ara kontrol ettiğimde. Diyecek söz yok, bu duruma düşürenler utansın.
Aynısını 15.30 beri yaşıyorum 1.30 saattir yemek arıyorum kendime , hepsi pahalı geldi alamadım bu konuyu açtım