• 15-04-2022, 16:51:22
    #1
    Merhaba arkadaşlar uzun süredir dışardan yemek söylemiyordum , bugün evde bir şey yoktu uğraşmak istemedim dışardan söyleyim dedim . Mağlum siteye bi girdim bir de ne göreyim

    Pizza Fiyatları ;
    Dedim heralde sosis et fiyatları arttı ondandır vejeteryan pizzaya baktım ;

    (Şu pizzanın maliyeti maks 20 TL dir)

    Hamburger fiyatlarından bahsetmiyorum bile ;


    (Ufacık el kadar 3-4 ısırıkta biten hamburger)

    Adana dürüm desen 40-50 TL den başlıyor
    Et dürüm desen 50-70 TL arası
    Tavuk dürüm 35-45 TL arası

    Daha bunların yanında içeçekler ve tatlılarda var , bundan 1-2 yıl önce 1 Adana dürüm + İçeçek + Tatlıya 47 TL Ödüyordum . Şimdi heralde 80-90 TL olmuştur . Ne olcak bu halimiz arkadaşlar ? Asgari maaşla çalışan birinin günlük kazancı 150 TL, dışardan yemek yese gününün 3/1 ini 1 Öğün yemek için harcıyor . Herşeyi evde kendimiz yapıcaz anlaşılan
  • 15-04-2022, 16:53:36
    #2
    Kurumsal PLUS
    Söylemeyin hocam. Ekonomi çok iyi. Ben dışarıdan hiç yemek söylemiyorum.

    Evdeki aşçı yapıyor sağolsun karidesi, portakallı ördeği.

    Hamburg'dan selamlar...
  • 15-04-2022, 16:53:44
    #3
    Gold üye
    McCall adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar uzun süredir dışardan yemek söylemiyordum , bugün evde bir şey yoktu uğraşmak istemedim dışardan söyleyim dedim . Mağlum siteye bi girdim bir de ne göreyim

    Pizza Fiyatları ;
    Dedim heralde sosis et fiyatları arttı ondandır vejeteryan pizzaya baktım ;

    (Şu pizzanın maliyeti maks 20 TL dir)

    Hamburger fiyatlarından bahsetmiyorum bile ;


    (Ufacık el kadar 3-4 ısırıkta biten hamburger)

    Adana dürüm desen 40-50 TL den başlıyor
    Et dürüm desen 50-70 TL arası
    Tavuk dürüm 35-45 TL arası

    Daha bunların yanında içeçekler ve tatlılarda var , bundan 1-2 yıl önce 1 Adana dürüm + İçeçek + Tatlıya 47 TL Ödüyordum . Şimdi heralde 80-90 TL olmuştur . Ne olcak bu halimiz arkadaşlar ? Asgari maaşla çalışan birinin günlük kazancı 150 TL, dışardan yemek yese gününün 3/1 ini 1 Öğün yemek için harcıyor . Herşeyi evde kendimiz yapıcaz anlaşılan
    tavuk dürüm 25 tlden söylüyorum bitiyor hocam, içeceksiz. (2 seçeneğim oluyor dışardan söylediğimde ya çiğköfte ya da tavuk dürüm.)
  • 15-04-2022, 16:54:14
    #4
    maliyetini 20 liraya çıkaramazsın hocam, o fiyatın içindeki komisyonlar, personel ve işletme gideri zaten 20 lira tutar
  • 15-04-2022, 16:54:16
    #5
    McCall adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar uzun süredir dışardan yemek söylemiyordum , bugün evde bir şey yoktu uğraşmak istemedim dışardan söyleyim dedim . Mağlum siteye bi girdim bir de ne göreyim

    Pizza Fiyatları ;
    Dedim heralde sosis et fiyatları arttı ondandır vejeteryan pizzaya baktım ;

    (Şu pizzanın maliyeti maks 20 TL dir)

    Hamburger fiyatlarından bahsetmiyorum bile ;


    (Ufacık el kadar 3-4 ısırıkta biten hamburger)

    Adana dürüm desen 40-50 TL den başlıyor
    Et dürüm desen 50-70 TL arası
    Tavuk dürüm 35-45 TL arası

    Daha bunların yanında içeçekler ve tatlılarda var , bundan 1-2 yıl önce 1 Adana dürüm + İçeçek + Tatlıya 47 TL Ödüyordum . Şimdi heralde 80-90 TL olmuştur . Ne olcak bu halimiz arkadaşlar ? Asgari maaşla çalışan birinin günlük kazancı 150 TL, dışardan yemek yese gününün 3/1 ini 1 Öğün yemek için harcıyor . Herşeyi evde kendimiz yapıcaz anlaşılan

    Hocam oruç oruç yapma beee )) . Adana dediniz de geçen yedim 80 tl ödedim içecek hariç fiyat.
  • 15-04-2022, 16:54:38
    #6
    Valla hocam bende yeni evliyim 6 aylık evde 2 kişiyiz evde yapmak daha maliyetli geldiği için bizde hergün dışardan yiyoruz. Ev ortamında en az 4-5 kişi olmadan yemek yapmanın hiçbir mantıgı yok bence
  • 15-04-2022, 16:54:57
    #7
    Halimiz her geçen gün daha beter olacak. Tek yol seçim, bunun hesabını sandıkta soracağız.
  • 15-04-2022, 16:55:00
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Geçen gün canım acayip şekilde pizza çekiyordu, ajitasyon yapmıyorum 20 kere düşündüm alayım mı almayayım mı diye almadım kaldı öyle. 5'er 10'ar artıyor fiyatlar ara ara kontrol ettiğimde. Diyecek söz yok, bu duruma düşürenler utansın.
  • 15-04-2022, 16:55:03
    #9
    Şu pizzada malzeme bile yok hamur resmen yiyoz en iyisi evde makarna