Merhaba arkadaşlar uzun süredir dışardan yemek söylemiyordum , bugün evde bir şey yoktu uğraşmak istemedim dışardan söyleyim dedim . Mağlum siteye bi girdim bir de ne göreyim

Pizza Fiyatları ;
Dedim heralde sosis et fiyatları arttı ondandır vejeteryan pizzaya baktım ;

(Şu pizzanın maliyeti maks 20 TL dir)

Hamburger fiyatlarından bahsetmiyorum bile ;


(Ufacık el kadar 3-4 ısırıkta biten hamburger)

Adana dürüm desen 40-50 TL den başlıyor
Et dürüm desen 50-70 TL arası
Tavuk dürüm 35-45 TL arası

Daha bunların yanında içeçekler ve tatlılarda var , bundan 1-2 yıl önce 1 Adana dürüm + İçeçek + Tatlıya 47 TL Ödüyordum . Şimdi heralde 80-90 TL olmuştur . Ne olcak bu halimiz arkadaşlar ? Asgari maaşla çalışan birinin günlük kazancı 150 TL, dışardan yemek yese gününün 3/1 ini 1 Öğün yemek için harcıyor . Herşeyi evde kendimiz yapıcaz anlaşılan