Valla hocam bende yeni evliyim 6 aylık evde 2 kişiyiz evde yapmak daha maliyetli geldiği için bizde hergün dışardan yiyoruz. Ev ortamında en az 4-5 kişi olmadan yemek yapmanın hiçbir mantıgı yok bence