MehmeTugay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla hocam bende yeni evliyim 6 aylık evde 2 kişiyiz evde yapmak daha maliyetli geldiği için bizde hergün dışardan yiyoruz. Ev ortamında en az 4-5 kişi olmadan yemek yapmanın hiçbir mantıgı yok bence
o sadece yeni evliliklerde bütçe takibi yapmamanın bedelidir =) 1 yıl sonra ne kadar ciddi kayıplarda olduğunuzu fark edersiniz. en az %300 fark ediyor ev ile dışarısı o da en az.