• 15-04-2022, 12:09:44
    #28
    Hocam yarıya yakını zart zurt vergisi, ben ne kadar çalışırsam vergim o kadar artıyor.
  • 15-04-2022, 12:18:34
    #29
    Üyeliği durduruldu
    Ehonomi coh eyi yögenim eypil almayin
  • 15-04-2022, 12:33:34
    #30
    Vergi yükünün yüksek olması ayrı bir konu ve gerçekten can sıkıcı.
    eslao adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yarıya yakını zart zurt vergisi, ben ne kadar çalışırsam vergim o kadar artıyor.
  • 15-04-2022, 12:50:17
    #31
    D3veloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç bir cümlenize katılmıyorum. Buraya gelmiş içler acısı olan alım gücünü gösterip alamıyorsanız mızmınlanmayıp çalışın anlamında yorum yapıyorsunuz. Burada çalışma saati en yüksek olan Türkiye zaten?
    Konuşmanız +65 yaş dedelerin iş beğenmiyorlar kliplerini anımsattı.
    Hocam arkadaşa çok basit bir soru sordum ona bile cevap vermekten aciz şu an Türkiye'de ama hangi ülkede yaşıyor ne zamandır yaşıyor neden orada yaşıyor diye sordum o soru hariç her şeyi yazdım. Bölüm sonunu geçmek için rastgele tüm tuşlara basan oyuncu gibi

    BurakAlmaci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir kaç arkadaş var forumda; hökümet sevici o arkadaşları göremiyoruz nedense bu tip konularda...
    Çok uzaklaşmanıza gerek yok ilgili arkadaş bariz bir hükümet sevici zaten
  • 15-04-2022, 14:06:47
    #32
    Kafanızı belli bir hususa takmış ve orada takılı kalmışsınız. Bazı tespitlerde ve tavsiyelerde bulundum. Bunlarla ilgili itirazlarınızı yazabilirsiniz ancak size ne benim hangi ülkede yaşadığımdan. Size hesap mı vereceğim! Sizi ilgilendirmeyen bir konuda obsesif bir hal içerisinde bulunuyorsunuz.

    "Güneş doğudan doğar" desem, bunu hangi ülkeden yazdığımın bir önemi olur mu? Ancak sizin bakış açınıza göre olgular ve tespitler mühim değil.

    Hükumetler benim babamın malı değil, iyi icraat yaparlarsa takdir ederim, kötü icraat yaparlarsa tenkit ederim. Tenkitlerimi okumak için bu forumda yazdığım onlarca yazıyı okuyabilirsiniz (hoş daha bu konu başlığı altına yazdıklarımı okumaktan ve anlamaktan imtina ediyorsunuz). Ancak daha önceden de yazdığım üzere fikri sabit birisiniz ve sizin gibilere laf anlatmaya çalışmayı uzun zaman önce bıraktım.

    ademsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam arkadaşa çok basit bir soru sordum ona bile cevap vermekten aciz şu an Türkiye'de ama hangi ülkede yaşıyor ne zamandır yaşıyor neden orada yaşıyor diye sordum o soru hariç her şeyi yazdım. Bölüm sonunu geçmek için rastgele tüm tuşlara basan oyuncu gibi



    Çok uzaklaşmanıza gerek yok ilgili arkadaş bariz bir hükümet sevici zaten
  • 15-04-2022, 14:33:07
    #33
    the_white adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kafanızı belli bir hususa takmış ve orada takılı kalmışsınız. Bazı tespitlerde ve tavsiyelerde bulundum. Bunlarla ilgili itirazlarınızı yazabilirsiniz ancak size ne benim hangi ülkede yaşadığımdan. Size hesap mı vereceğim! Sizi ilgilendirmeyen bir konuda obsesif bir hal içerisinde bulunuyorsunuz.

    "Güneş doğudan doğar" desem, bunu hangi ülkeden yazdığımın bir önemi olur mu? Ancak sizin bakış açınıza göre olgular ve tespitler mühim değil.

    Hükumetler benim babamın malı değil, iyi icraat yaparlarsa takdir ederim, kötü icraat yaparlarsa tenkit ederim. Tenkitlerimi okumak için bu forumda yazdığım onlarca yazıyı okuyabilirsiniz (hoş daha bu konu başlığı altına yazdıklarımı okumaktan ve anlamaktan imtina ediyorsunuz). Ancak daha önceden de yazdığım üzere fikri sabit birisiniz ve sizin gibilere laf anlatmaya çalışmayı uzun zaman önce bıraktım.
    Mesele hangi ülkede bulunduğunuz değil fikriniz olmayan bir konuda ülkenin ekonomik durumu hakkında tuzu kuru biri olarak yorum yapıyor olmanız.
  • 15-04-2022, 15:01:27
    #34
    Bence yeterince bilginiz olmayan kişiler hakkında ön yargı içeren yorumlarda bulunmayın.
    ademsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mesele hangi ülkede bulunduğunuz değil fikriniz olmayan bir konuda ülkenin ekonomik durumu hakkında tuzu kuru biri olarak yorum yapıyor olmanız.
  • 15-04-2022, 17:05:54
    #35
    "Mızmızlanma" sözü biraz ağır olabilir ancak dediklerinizi genel anlamda düşündüğümüzde haklısınız hocam. "Bu eşya keşke benim olsa." dediğimiz şeylerin üreticilerinin hayatlarına baktığımızda genç yaşta çok emek vererek başarıya ulaştıklarını görebiliyoruz. Ülke bazında ise dediklerinizi Güney Kore'nin gelişim serüveni destekliyor zaten. G. Kore'nin gelişimi hakkında da bir alıntı ekleyeyim. Dileyen arkadaşlar detaylı araştırmalar yapabilir. Bu arada 19 yaşındayım ve Türkiye'de yaşıyorum.

    Alıntı

    1960 yılında, Güney Kore’de kişi başına düşen milli gelir 80 dolar seviyesindeyken, bu rakam kişi başına milli geliri o yıllarda 380 dolar olan Türkiye’den çok düşüktü. Başlangıçta herhangi bir doğal kaynağı olmayan, işlenmiş ürün ortaya çıkaramayan, sadece bir tarım ülkesi olan G. Kore, 50 yıllık bir serüvenin ardından, bugün gelişmiş ülkeler arasında yer almış bulunuyor. Bundan 50 yıl önce, Türkiye’nin neredeyse çeyreği kadar ekonomiye sahip olan Güney Kore, bu kısa zaman diliminde bize yetişti ve yetişmekle kalmayıp, bizim neredeyse 3 katımız büyüklüğünde bir ekonomiye sahip oldular. Bu başarının en büyük nedeni, Güney Kore’nin 1960’lı yılların başından itibaren, milli marka ürünler üreterek dünya ekonomisinde milli sanayi politikalarını ilk sıraya koymalarıdır.
  • 15-04-2022, 17:35:45
    #36
    the_white adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence yeterince bilginiz olmayan kişiler hakkında ön yargı içeren yorumlarda bulunmayın.
    Eğer yeterince bilginiz olduğunu düşünüyorsanız ve hala mevcut düzeni savunuyorsanız bu işten bir çıkarınız ya da kazancınız vardır aksi mümkün değil. Ekonomide her şey kötüye giderken ve sürekli de kötüleşmeye devam ederken aslında suç orada değil ya halkta demenizin hiçbir aklı başında açıklaması olamaz.