Vergi yükünün yüksek olması ayrı bir konu ve gerçekten can sıkıcı.
eslao adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam yarıya yakını zart zurt vergisi, ben ne kadar çalışırsam vergim o kadar artıyor.