D3veloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiç bir cümlenize katılmıyorum. Buraya gelmiş içler acısı olan alım gücünü gösterip alamıyorsanız mızmınlanmayıp çalışın anlamında yorum yapıyorsunuz. Burada çalışma saati en yüksek olan Türkiye zaten?
Konuşmanız +65 yaş dedelerin iş beğenmiyorlar kliplerini anımsattı.
Hocam arkadaşa çok basit bir soru sordum ona bile cevap vermekten aciz şu an Türkiye'de ama hangi ülkede yaşıyor ne zamandır yaşıyor neden orada yaşıyor diye sordum o soru hariç her şeyi yazdım. Bölüm sonunu geçmek için rastgele tüm tuşlara basan oyuncu gibi

BurakAlmaci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir kaç arkadaş var forumda; hökümet sevici o arkadaşları göremiyoruz nedense bu tip konularda...
Çok uzaklaşmanıza gerek yok ilgili arkadaş bariz bir hükümet sevici zaten