• 15-04-2022, 01:50:20
    #10
    Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu kadar fazla bir telefona verilmesine karşıyım en azından Türkiye'de 28-30 bin nedir bu böyle.
    Ben sony xperia z1 compact kullanıyorum 2015 mi 2016 yılında mı ne aldım halen kullanıyorum.Whatsapa giriyormutyum giriyorum kamerası işimi görüyor mu görüyor internete giriyormuyum giriyorum tek sıkıntı android sürümünden dolayı kafa topu oynayamıyorum.

    Allah büyük bir gün kader bizede gülecek İnşallah en azından bari kafa oynayacağım bir telefon alırım.Paranızı çöpe atmayın arkadaşlar işinizi görecek bir tel alın kullanın 3-4 bin liraya ne telefonlar var.
    Hocam haklısın ama böyle düşünmek yerine neden bu telefon 28-30 bin TL diye düşünmek daha mantıklı, Avrupa'da 15-16 yaşında elinde iPhone 12-13 olan çocuklar var, bizim onlardan ne farkımız var acaba, aylık 30 € taksitle son model telefon alabilirlerken yani böyle bir imkan varsa buradada olmalı ama çok zor.. Bize pahalı onlara değil ama şöyle bir düşününce bu halka müstehak gibi duruyor fakat kurunun yanında yaşda yanıyor bizim gibi..
  • 15-04-2022, 01:51:10
    #11
    Hocam siz belli bir sabit fikre saplanmışsınız. Sizi ikna etme gibi bir niyetim yok.

    ademsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu an Türkiye'desiniz ne zaman geldiniz veya nereden geldiniz? Geldiğiniz yerde ne kadar süredir bulunuyordunuz bunları söylerseniz daha net bir fikir oluşmuş olur. İşte sıkıntı da bu zaten maalesef sizin gibi uzaktan çalan davulun sesi misali Türkiye'yi kendi ütopyanızda gibi gören bir kesim var ve ne yazık ki bu kesim oy kullanıyor.
  • 15-04-2022, 01:51:23
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Lixr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kafa topuna patladım hocam
    Tek o oyunu seviyordum şansıma android 4.2 desteğini çekti kafa topu oynayamıyorum sevdiğim oyundu.
  • 15-04-2022, 01:51:49
    #13
    the_white adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sorunun nedeni çok eskiye dayanıyor Hocam. O farklı ülkenin ekonomik durumu kendi kendine iyi olmadı. Birileri irade gösterdi ve eşek gibi çalıştı. Şimdi torunları hem sefasını sürüyor hem de onlar da eşek gibi çalışmaya devam ediyor. Bizim gençler de şikayet etmeyi bırakıp şimdi başlarlarsa torunları bizim şu an içinde bulunduğumuz durumu yaşamayabilir.
    Burada da kendiniz ile çelişiyorsunuz o bahsettiğiniz ülkeler evet zamanında sıkıntılar yaşadı. Ama insanların bireysel çabaları ile bu hallere gelmedi. Doğru siyasi kararlar ile birlikte insanların azmi çabası bir yerlere getirdi. O ülkeler üretim yapıp güç sahibi olmayı seçti biz elimizdekileri satıp ithalata bağımlı bir ülke olmayı seçtik. Olay bu kadar basit.
  • 15-04-2022, 01:52:46
    #14
    the_white adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam siz belli bir sabit fikre saplanmışsınız. Sizi ikna etme gibi bir niyetim yok.
    Yo aksine ikna olmak istemiyorum sadece sorularıma cevap arıyorum. Ne zaman ve ne için geldiniz Türkiye'ye? Nereden geldiniz ve neden cennet vatanımızda değil de oradaydınız?
  • 15-04-2022, 01:53:38
    #15
    Sizin onlardan çok farkınız var Hocam.
    yalindumantr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam haklısın ama böyle düşünmek yerine neden bu telefon 28-30 bin TL diye düşünmek daha mantıklı, Avrupa'da 15-16 yaşında elinde iPhone 12-13 olan çocuklar var, bizim onlardan ne farkımız var acaba, aylık 30 € taksitle son model telefon alabilirlerken yani böyle bir imkan varsa buradada olmalı ama çok zor.. Bize pahalı onlara değil ama şöyle bir düşününce bu halka müstehak gibi duruyor fakat kurunun yanında yaşda yanıyor bizim gibi..
  • 15-04-2022, 01:54:26
    #16
    the_white adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizin onlardan çok farkınız var Hocam.
    Maleseff aslında öyle, coğrafya kaderdir.
  • 15-04-2022, 01:56:02
    #17
    Bir insanın okuduğunu anlaması ve alabiliyorsa okuduğundan kendi hissesine bir şeyler alabilmesi güzel bir şey aslında.

    ademsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yo aksine ikna olmak istemiyorum sadece sorularıma cevap arıyorum. Ne zaman ve ne için geldiniz Türkiye'ye? Nereden geldiniz ve neden cennet vatanımızda değil de oradaydınız?
  • 15-04-2022, 01:57:26
    #18
    Coğrafya önemlidir lakin insan da coğrafyasını biçimlendirebilme gücüne sahiptir.

    yalindumantr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maleseff aslında öyle, coğrafya kaderdir.