the_white adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sorunun nedeni çok eskiye dayanıyor Hocam. O farklı ülkenin ekonomik durumu kendi kendine iyi olmadı. Birileri irade gösterdi ve eşek gibi çalıştı. Şimdi torunları hem sefasını sürüyor hem de onlar da eşek gibi çalışmaya devam ediyor. Bizim gençler de şikayet etmeyi bırakıp şimdi başlarlarsa torunları bizim şu an içinde bulunduğumuz durumu yaşamayabilir.
Burada da kendiniz ile çelişiyorsunuz o bahsettiğiniz ülkeler evet zamanında sıkıntılar yaşadı. Ama insanların bireysel çabaları ile bu hallere gelmedi. Doğru siyasi kararlar ile birlikte insanların azmi çabası bir yerlere getirdi. O ülkeler üretim yapıp güç sahibi olmayı seçti biz elimizdekileri satıp ithalata bağımlı bir ülke olmayı seçtik. Olay bu kadar basit.