Bir insanın okuduğunu anlaması ve alabiliyorsa okuduğundan kendi hissesine bir şeyler alabilmesi güzel bir şey aslında.

ademsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yo aksine ikna olmak istemiyorum sadece sorularıma cevap arıyorum. Ne zaman ve ne için geldiniz Türkiye'ye? Nereden geldiniz ve neden cennet vatanımızda değil de oradaydınız?