Sizin onlardan çok farkınız var Hocam.
Hocam haklısın ama böyle düşünmek yerine neden bu telefon 28-30 bin TL diye düşünmek daha mantıklı, Avrupa'da 15-16 yaşında elinde iPhone 12-13 olan çocuklar var, bizim onlardan ne farkımız var acaba, aylık 30 taksitle son model telefon alabilirlerken yani böyle bir imkan varsa buradada olmalı ama çok zor.. Bize pahalı onlara değil ama şöyle bir düşününce bu halka müstehak gibi duruyor fakat kurunun yanında yaşda yanıyor bizim gibi..