Bu kadar fazla bir telefona verilmesine karşıyım en azından Türkiye'de 28-30 bin nedir bu böyle.
Ben sony xperia z1 compact kullanıyorum 2015 mi 2016 yılında mı ne aldım halen kullanıyorum.Whatsapa giriyormutyum giriyorum kamerası işimi görüyor mu görüyor internete giriyormuyum giriyorum tek sıkıntı android sürümünden dolayı kafa topu oynayamıyorum.
Allah büyük bir gün kader bizede gülecek İnşallah en azından bari kafa oynayacağım bir telefon alırım.Paranızı çöpe atmayın arkadaşlar işinizi görecek bir tel alın kullanın 3-4 bin liraya ne telefonlar var.
Hocam haklısın ama böyle düşünmek yerine neden bu telefon 28-30 bin TL diye düşünmek daha mantıklı, Avrupa'da 15-16 yaşında elinde iPhone 12-13 olan çocuklar var, bizim onlardan ne farkımız var acaba, aylık 30 taksitle son model telefon alabilirlerken yani böyle bir imkan varsa buradada olmalı ama çok zor.. Bize pahalı onlara değil ama şöyle bir düşününce bu halka müstehak gibi duruyor fakat kurunun yanında yaşda yanıyor bizim gibi..