Böyle bir durumda maaş ne zaman yatar?
44
●1.830
- 13-04-2022, 23:14:57Merhabalar Örnek Mart 26sında bir işe başladım diyelim. Çalıştığım yerin ödeme günü Ay'ın 10u. Ayın 10unda herkes maaş alırken bana maaş verilmez mi? Söylenen mayıs 10unda alırsın. Böyle olunca 44 günlük çalışmış olup 1 aylık maaş mı alacağım? Çünkü nisan 10dan mayıs 10a kadar 30 gün var + mart 26da başladık varsayalım 14 gün içeriden 44 gün yapıyor. Biri beni aydınlatabilir mi
- 13-04-2022, 23:10:48kurumsal bir yerde çalışıyorsanız ayın 10unda çalıştığınız gün kadar maaşınızı alırsınız.
- 13-04-2022, 23:16:02Mesut78 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleBana bu şekilde hesap yaptılar 26sıyla 30u arası 4 günlük para verecekler. Nisan maaşıda mayıs 10unda yatar dediler. Yani 1-30 nisan çalıştığım para mayıs 10da yatar ama burada benim para açığım olmuyor mu böyle olunca?Vitruvius adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle