Merhabalar Örnek Mart 26sında bir işe başladım diyelim. Çalıştığım yerin ödeme günü Ay'ın 10u. Ayın 10unda herkes maaş alırken bana maaş verilmez mi? Söylenen mayıs 10unda alırsın. Böyle olunca 44 günlük çalışmış olup 1 aylık maaş mı alacağım? Çünkü nisan 10dan mayıs 10a kadar 30 gün var + mart 26da başladık varsayalım 14 gün içeriden 44 gün yapıyor. Biri beni aydınlatabilir mi