Normalde çoğu yer ay sonuna kadar çalıştığınızı verir. Ya mart 26-30 arası size 1 kez ödeme yaparlar bu aralığı bunuda nisanda alırsınız.
Diğer 1 aylık tam maaşınızıda mayısta alırsınız.