Normalde çoğu yer ay sonuna kadar çalıştığınızı verir. Ya mart 26-30 arası size 1 kez ödeme yaparlar bu aralığı bunuda nisanda alırsınız.
Diğer 1 aylık tam maaşınızıda mayısta alırsınız.
Normalde 26'sından 10'una kadar hesaplayıp o şekilde gün bazlı hesaplayıp yatırmaları lazım dostum, 44 gün bekletmezler sanmıyorum
Bana bu şekilde hesap yaptılar 26sıyla 30u arası 4 günlük para verecekler. Nisan maaşıda mayıs 10unda yatar dediler. Yani 1-30 nisan çalıştığım para mayıs 10da yatar ama burada benim para açığım olmuyor mu böyle olunca?